For more information about the products displayed on this blog, you may contact the blog owner at 012-3464184 (Razak). Most of the items on this blog also available at my online store. Please visit http://www.gnsbullion.com. Purchases should be made from my online store. To purchase from my online store, you have to be a registered customer. Please register here. For offline ordering, please call for prompt reply. Thank you & enjoy your shopping!

Monday, November 8, 2010

KOLEKSIKU: 1 DINAR KELANTAN LAMA YANG LAMINATE (NOT FOR SALES)

Assalamualaikum wat sume kawan2 yang mengikuti blog ni. Dah lama x wat posting artikel dalam blog ni, asyik2 barang untuk dijual jer yang ada...hehehehe (nak cari makan kan). Kalau tengok tajuk kat atas tu pun dah tau pasal apa kan....saya nak cakap pasal Dinar Kelantan lama. Memang banyak sebenarnya Dinar Kelantan ni di luar sana, tapi masing2 dok simpan jaa....hehehe especially collector tegar la....tah berapa banyak depa simpan tak tau la. Saya pun ada la simpan sikit2 - yang banyak tu Dinar Kelantan yang tak laminate.
Erm...kali ni nak cerita pasal Dinar Kelantan yang laminate lah. Saya sendiri pun dah lama dok cari Dinar Kelantan yang laminate ni.....bukan main payah lagi nak dapat. Kalau ada pun harga bukan main, punya lah tinggi. Rasa x berbaloi beli...Tapi entah macam mana semalam ada plak Hamba Allah yang nak tolak Dinar Kelantan dia punya kat saya..bukan satu tapi tiga sekali. Harga pulak yg cukup berpatutan (hehehe, sebab saya yg letak harga). Seronok betul saya coz ni la pertama kali dapat Dinar Kelantan yang laminate, yahooo!!! Allhamdulillah...dah rezeki saya, Allah bukakan jalan untuk saya. Dapat juga akhirnya. Buat kawan2 yang tertanya-tanya sama ada saya nak jual ke tak, maaf ya jawapannya TIDAK. Saya tak terfikirpun nak jual Dinar Kelantan laminate ni buat masa sekarang...susah tu nak dapat, tambah plak barang rare ni. Di masa akan datang nanti mungkin kot...hehehehe...tapi tak tau bila.
Lain kali saya akan pos lagi artikel2 berkaitan dengan emas. Buat kawan2 semua - selamat berjual beli emas.

1 comment:

  1. bos...klu nk jual 1 contact sy - 013-7039861.area shah alam...

    ReplyDelete